Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 1 lipca 2010

Zwiedzałyśmy

Zwiedzałyśmy Pekin, Pingyao oraz Xian - tyle ja widziałam :)

Pekin:
-Silk market - nasza nazwa fake market - markowe rzeczy nie prawdziwie markowe :) strasznie trzeba się targować!
-Zakazane miasto - wejście 20 ze zniżką 60 bez - warte zobaczenia!
-Mur Chiński - wejście 45 yuanów dla studentów, wynajęłyśmy 2 taksówki na cały dzień za 600y każda
- Ming Dynasty Tombs - bardzo nie warte zobaczenia 35y ze zniżką 65 bez zniżki - nie polecam, nic ciekawego, zimne podziemie i niejakie groby:(
- Wioskę olimpijską - robi wrażenie zwłaszcza detale, dobra wyobraźnia projektantów! wstęp za darmo, zwiedzanie stadionu za 35y, ale zamykają o 18 00, nie zdążyłyśmy już

Pingyao - na mojej top10 zdecydowanie! To o czym marzyłam, aby zobaczyć! Zwiedziłyśmy 10 muzeów! Za 60y kupiłyśmy kartę na wejścia do większości muzeów.

Xian:
- 2 wieże - bell oraz drum tower - w centrum miasta - warto za 30y za obie. W bell co 30 minut są małe koncerty instrumentalne - super!
- 1 Pagodę oraz muzyczną fontannę :)
- Terakotową Armię - wg. mnie warta zobaczenia - warto dodać że do TA pojechałyśmy ostatecznie same, ale planowałyśmy z wycieczką, ale okazało się że wycieczka nie do końca jest taka jak nas zapewniali:) no nic Chiny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz