Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 29 lipca 2010

Urodziny Wiki

Wiktoria ma dzisiaj urodziny, ale świętujemy je już od północy. Wczoraj byliśmy w G2 i tam był tort i świeczki :) Ale nie o tym w sumie chciałam napisać. Wyobraźcie sobie, że Wiktoria jako ż jest z Rosji (ja sobie to tak tłumaczę :)) nie upija się, nigdy! To jest fakt sprawdzony przez wszystkich. Ale wczoraj straciła przytomność i znaleźliśmy ją w łazience. Najprawdopodobnie ktoś dodał coś do jej drinka. To był już prawie koniec imprezy, zostaliśmy w 7 i Ray wziął ją na plecy i zaniósł do taksówki a po tem do mieszkania. Na szczęście byliśmy tam. Była totalnie nieprzytomna. Sama chciałam ją podnieść, ale upadłam i zraniłam się w stopę.

Po prostu szok! Już raz się coś takiego przydażyło też Wiki, Alionie i Alkowi. Jacyś ludzie zabrali ich do motelu ale oni nie chcieli iść, zrobiło się jakieś zamieszanie i ktoś zadzwonił na policję, tak że wrócili do akademika radiowozem. Kolejnego dnia policja zadzwoniła do Aliony a ta była w szoku, bo nic nie pamiętała. Zgubiła swoje buty i torebkę itp.

Wcale nie jest tak bezpiecznie w Korei! Nie można brać drinków od nieznajomych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz