Łączna liczba wyświetleń

środa, 7 kwietnia 2010

Koreańczycy

Dzisiaj jestem w pracy, ale okazuje się że nic nie mam do pracy, jako że dziewczyna która układa grafik pracy dla mnie dzisiaj dopiero go skończyła. A na dzisiaj nic nie przewidziała - wybaczam, cieszy mnie to nawet, miałam czas na poszperanie w internecie:)

Co więcej muszę podzielić się pewną refleksją, oglądam właśnie ten teledysk - piosenka do mojego serialu którą wykonuje m.in. jeden z głównych aktorów - jest piosenkarzem w zespole SS501, (ta nazwa w Polsce na pewno by się nie przyjęła:)) i świetnie tańczy, on i inni z teledysku! Właśnie skojarzyłam fakty i wyszło mi, że jeżeli jakiś Koreańczyk coś robi i traktuje to jako hobby to jest w tym bardzo dobry! Wydaje mi się, że Chińczycy nie mają zainteresować (oprócz nauki i kosmetyków i ubrań - w przypadku dziewczyn - co jest nawet zrozumiałe:))Koreańczycy też każdą wolną chwilę poświęcają na naukę. Pytanie o hobby nie pada nigdy w rozmowie, na pewno nie na 1 czy 2 spotkaniu:) co oznacza, że jest ono dla nich nie istotne! Ale, chodzimy do klubu bębniarskiego oraz także na paralotnię (od 26 kwietnia) i da się zauważyć, że członkowie klubów są bardzo dobrzy! Oznacza to, że ćwiczą już od dzieciństwa! Czyli, jeśli ktoś z nich powie, że jego hobby to np. bilard - oznacza to, że w bilard jest bardzo dobry! :)

Podsumowanie:
Kiedy poświęcamy się jednej rzeczy, stajemy się specjalistami!

Ps. ten post chyba nie ma sensu:D:D:D o rany! ale mam nadzieję, że rozumiecie to co chciałam przekazać? :D

6 komentarzy:

  1. Mam prośbę zrób research wśród tubylców dot. aktualnych hitów w ramach KPOPu :) Mam roczne zaległości - będę wdzięczny za linki lub tytuły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma sprawy, ale potrzebuje więcej szczegółów odnośnie KROP-u :)np. co to jest?

    OdpowiedzUsuń
  3. KPOP to muzyka pop wykonywana przez Koreańczyków :)
    Tu hit, który królował w trakcie mojego studiowania w Korei:
    http://www.youtube.com/watch?v=giMx7XwKDdc

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ach, jasne k-pop! u nas rekordy popularności bije 'nobody' - ale mu tez sie podoba ta piosenka:)

    http://www.youtube.com/watch?v=BA7fdSkp8ds

    poszukam innych i napiszę o tym posta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To już leciało rok temu :) Dobry kawałek :P

    OdpowiedzUsuń