Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 19 kwietnia 2010

k-pop

o.k. udało mi się zdobyć kilka informacji o k-pop ie, przez przypadek, od jednej z moich chińskich współlokatorek od Fuliu. Informacje są takie:

1. Dla dziewczyn

a) ss501 (od nich zacznę bo ich najbardziej lubię:)) potocznie nazywani 'dabul esy' :) piosenka z mojej ulubionej dramy, zwróćcie uwagę jak bardzo są doskonali! (operacje plastyczne:))
b) super juniors - koreański skład 14 gości, raczej dla nastolatków (mój Sang tak twierdzi:))
c) super juniors M. - chiński, z 4 koreańczyków w sumie 9 gości - piosenka jest ulubioną mojej Jandzi:)

2. Dla facetów

a) nie znam nazwy ale kilka osób się zachwyca piosenką:)
b) wonder girls - bardzo mi się podoba i naszym Filipinkom
c) girls generation - wszyscy je uwielbiają, ostatnio usłyszałam, że jedna z nich zrobiła jakąś nową pozę do zdjęcia i teraz wszyscy tak pozują, bo chłopakom się podoba (wzbogacają korean style:))


Jedno trzeba im przyznać - wszyscy potrafią fajnie tańczyć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz