Łączna liczba wyświetleń

piątek, 26 marca 2010

Zmiana sytuacji






Muszę przyznać, że po prawie miesiącu mieszkania z 5 Chinkami sytuacja diametralnie się zmieniła:) Mogę spokojnie napisać posta pt. 'zalety mieszkania z 5 Chinkami'!

Zalety:
1. nie da się tego opisać słowami - jest bardzo miło
2. nie trzeba perfekcyjnie mówić po angielsku aby się sprawnie komunikować - uśmiech, mowa ciała - wystarczają:)
3. to zupełnie inna kultura, serdeczność, wyrozumiałość, atmosfera jest bardzo dobra:)
4. moje współlokatorki dzielą się ze mną jedzeniem z Chin i bardzo się cieszą, kiedy mi smakuje! jeśli chodzi o słodycze, to mam już swojej ulubione:)
5. nikt nigdy tak dobrze o mnie nie dbał jak moja Jandzia - kiedy śpię, ona zrobi wszystko, aby nikt mi nie przeszkadzał, aby mnie nie obudził:)
6. jeszcze nigdy tyle razy nie słyszałam słowa 'wyglądasz pięknie' ile razy słyszę od nich, nawet zaraz po moim przebudzeniu, w drodze do łazienki:):):)

Podsumowując:
Czuję się bardzo dobrze w moim apartamencie!



ps. sama jestem zaskoczona, jak to wszystko się zmieniło:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz