Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 30 marca 2010

Mój ulubiony serial!

Ale wpadłam:) Cały czas śmieszyło mnie to, że Chińczycy, Koreańczycy także Japończycy cały czas oglądają jakieś seriale. Ale, kiedy mój profesor od Historii i Kultury Korei podał nam stronę na której bez ograniczenia można oglądać filmy i seriale, wpadłam i ja :D

Mój serial: 'Boys Over flowers'

Szczegóły na Wikipedii.

Na początku może się wydawać, że akcja jest bez sensu, ale po 2 pierwszych odcinkach po prostu nie można przestać!

Dostrzegam dwa plusy z oglądania tego koreańskiego serialu:
1. Oswajam się z językiem
2. Poznaję ich kulturę!

2 komentarze:

  1. Co za bs!
    Przyznaj się, że oglądasz ten serial z powodu Gu Jun Pyo~~~~!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście że dla niego:D Gu Jun Pyo~~~!!!

    OdpowiedzUsuń