Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 18 marca 2010

Spotkanie z kolegą z pracy

Dzisiaj miałam małe spotkanie z kolegą z pracy, który ma mnie podwozić o 7 15 do pracy. Spóźniłam się na nie 25 minut bo wcześniej razem z Dominiką, Alkiem i Marysią byliśmy w Daegu downtown, i źle wymierzyłam czas. Poszliśmy na kawę. Okazało się, że ona jednak nie wie nic o mojej przyszłej pracy, ale uważa że 3 razy w tygodniu to stanowczo za dużo, bo nie ma nic specjalnego dla mnie co mam robić, więc prawdopodobnie coś mi znajdą, ale nie wie co:) Najważniejszym punktem spotkania (takie odniosłam wrażenie) było przekazanie mi informacji że jego dziewczyna chce mnie spotkać, bo nigdy nie rozmawiała z kimś z Europy:) prawdopodobnie mnie niedługo zaproszą do siebie.

No nic, spotkanie było ciekawe. Dowiedziałam się że pewnie więcej nie spotkam tego CEO bo dużo podróżuje i że On go lubi, bo jest propracowniczy i nie zwolnił jeszcze nikogo! W ogóle ten mój kolega wydaje się inny niż wszyscy Koreańczycy, bo nie jest nieśmiały! Jest ciekawy jako człowiek i w ogóle, to że jest taki pewny siebie i trochę zimny dla mnie (chociaż jest miły) podoba mi się!

W ogóle Alek z Dominiką i Marysią postanowili nas śledzić, bo chyba bali się że coś może mi się stać:D śmiesznie, śmiesznie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz