Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Koreańska restauracja

Jest w Gyeongsan takie fajne miejsce, taka mała koreańska restauracja, a raczej bar szybkiej obsługi z koreańskim jedzeniem, otwarty 24/7. Podają w nim najlepszy kom-chi w mieście, jak nie w całej Korei :) Często (raz dziennie) przychodzę tam na kimpap! Czasem jemy z Shinią lunch. Miejsce jest małe i panie pracujące w nim już mnie znają, więc nie mam problemu z zamawianiem!


Ja objadająca się!


Servis, czyli najlepsze w Korei kim-chi oraz łagodne grzybki :)


Kimpap - bardzo lubię! Oczywiście 3 nie są tylko dla mnie :)


Zapomniałam zrobić zdjęcie, zrobiłam po rozpoczęciu konsumpcji :) Tonkasy - czyli całkiem europejskie jedzenie, ryż z mięsem i sałatką :)


Shinia. Oraz warzywa zmieszane z ryżem - bardzo dobre, następnym razem ja to zamawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz