Łączna liczba wyświetleń

środa, 25 sierpnia 2010

Kilka zdjęć


:)

W takiej butelce sprzedają mountain dew :)


Czarne rejestracje i też jest niebezpiecznie na ulicach, ze względu na crezy kierowców:)

Przykład wielokulturowości na ulicach!


Kolejny przykład wielokulturowości.


Zanim weszłam musiałam zdjęć buty i wdziać coś takiego:)Później miała poł godzinny wykład na temat religii muzułmańskiej i cieszyłam się, że się nigdzie nie spieszyłam, mogłam słuchać... :)




Wewnątrz muzułmańskiego meczetu:)



W hinduskiej części, jeśli to jest prawdziwe złoto, to nie wiem ile może kosztować, chyba sporo! Mogę powiedzieć, że faktycznie hinduski nie są łądne, ale jest w nich coś magicznego:) niepowtarzalnego.


Słynne twin tower - położone daleko od mojego hostelu - bardzo się cieszyłam kiedy już tam doszłam!


Kolonialny budynek w tle wieżowce.


W całym KL porozwieszane są flagii, ja z jadną z nich:)


Meg z Tajwanu:) Piłam kiwi shake na wynos w takiej torebce w chinatown:)


Dziewczyny z Filipin!


Moja roomate w hostelu z Japonii - bardzo fajna!


Zgubiona gdzieś w Londynie:) to gubienie bawiło mnie. Dzięki temu mogłam zobaczyć więcej!




W DD busie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz