Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 sierpnia 2010

Dylemat

Zaczęłam powoli pakowanie, ale nie wychodzi mi to najlepiej. Martwię się że przekroczę limit bagażu. O ile malysia airlines myślę że nie będą mieli nic przeciwko, tak samo jak british airways, to martwię się o airasia. Airasia są nisko kosztowymi liniami lotniczymi. Mają jedno połączenie z Europą, z Kuala Lumpur do Londynu. Ale, mam nadzieję, że się uda nie przekroczyć limitu! Muszę jedynie pomyśleć co jest mi zbędne :)

Wklejam zdjęcie moich ulubionych lodów!



I piosenka od której nie mogę się uwolnić, bo najbardziej przypomina mi G2 :)

A w ogóle, news! G2 od 2 tygodni nie wpuszcza obcokrajowców! SZOK! Ktoś po raz kolejny walczył z kimś i taki jest efekt :) Smutne, szkoda że inni obcokrajowcy nie będą mogli bawić się w tym najlepszym (wg mnie:)) klubie w Daegu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz