Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 maja 2010

Wiadomość dnia

Dla mnie wiadomością dnia jest wiadomość o tym, że Sang odszedł z pracy.

Sang jest moim kolegą z pracy, który podwozi mnie rano do niej. Wczoraj dostałam od niego sms-a z pytaniem czy otrzymałam jakąś wiadomość z office, ale ja żadnej nie otrzymałam, więc dzisiaj rano poinformował mnie o swojej decyzji. Już tydzień nie pracuje i dzisiaj za darmo podwiózł mnie, najprawdopodobniej ostatni raz. Widać było, że ciężko mu było z tą decyzją, ale podjął ją!

Dla mnie ta wiadomość jest lekko szokująca, ale podziwiam go za to, co zrobił. Kiedy inni narzekają on zdecydował. Powiedział, że teraz będzie chodził do biblioteki, aby napisać nowe resume itp. A obecnie cieszy się wolnym czasem, dłużej śpi i był w Seulu na wycieczce:) Jest ode mnie 2 lata starszy i powiedział, że nie czuje się chyba gotowy być częścią tego społeczeństwa. Kilka osób już o tym mówiło. Wydaje mi się, że coś tu nie gra z tym społeczeństwem, i młodzi nieźle cierpią!

Nie wiem dlaczego, ale ta wiadomość obudziła we mnie to 'okropne' wrażenie, które często pojawia się w moim życiu:) że wszystko jest możliwe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz