Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 6 maja 2010

Szinia

Jest koleżanką mojej Buddy, chyba już o niej wspominałam. W kolejnym semestrze przyjeżdża do Polski z programem SAIPEKS!

Ale, dlaczego o niej?

Mamy opłacony akademik do 19 czerwca, później już nie możemy mieszkać, lub jeśli chcemy to musimy zapłacić 300 000 wonów za cały okres wakacji, bo nie da się podzielić faktury (jedna z zasad koreańskich, nie do przeskoczenia:)) więc rozmawiając z kolegą Davorem (Słownia) pomyśleliśmy że trzeba coś innego wymyślić - bo on i ja zostajemy jako jedyni international na wakacje, bo musimy kończyć praktykę w lipcu. Więc napisałam smsa do Szini, bo wiem że mieszka w Geongsan, blisko bramy głównej, czy nie zna kogoś kto chciałby wynająć mi pokój na 1 miesiąc? A ona odpisując zaproponowała abym, jeśli nie mam nic przeciw, mieszkała z nią! Nie wiem jeszcze jak wygląda to mieszkanie. Przypuszczam, że kawalerka, ale i tak to lepsze niż akademik:) Chociaż warunki są bardzo dobre, chodzi o pieniądze, jaki sens płacić 300 tys. kiedy mogę dużo mniej! Cieszę się:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz