Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 3 czerwca 2010

G2 i inne sprawy

W każdą środę w G2 w Daegu dziewczyny wchodzą za darmo i drinki dla wszystkich też są za darmo! Nie trudno się domyślić, że jest to nasz ulubiony klub! I mimo, że w czwartki wszyscy mamy zajęcia na 9 00, G2 w środy jest dużą pokusą ^.^ Wczoraj mieliśmy właśnie jedną z takich super imprez! Na szczęście mój profesor nie sprawdza listy - już nie liczę ile razy się nie pojawiłam na tych zajęciach - nie ma się czym chwalić, bo final exam zapowiada się mega trudny, z uwagi na zakres materiału, a ten jest duży!

Druga wiadomość, dzisiaj dowiedziałam się że będę mogła brać udział w programie LPP przez wakacje! - bardzo się z tego cieszę! Mam jedynie nadzieję, że moje 2 grupy będą fajne^.^ bo jeśli nie, to...:D

Trzecia wiadomość - razem z Dominiką postanowiłyśmy zarobić w wakacje extra pieniądze, a w Korei najlepszym sposobem zarabiania dla obcokrajowców są korepetycje z angielskiego! Ja już mam pierwszą osobę, Dominika też. Ja będę konwersowała z Buddy April (śmieszna koleżanka z Filipin) 2-3 razy w tygodniu po 1 lub 2 godziny, a Dominika przygotowywała, przez miesiąc moją Buddy, do egzaminu językowego. Dalej, pomyślałyśmy, że napiszemy ogłoszenie i rozwiesimy je w bibliotece:) Bo w niej jest najwięcej Koreańczyków, zawsze! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz