Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 16 lutego 2010

Starania o wizę

Dzisiaj, ostatecznie złożyłam wszystkie wymagane dokumenty, aby ubiegać się o wizę. Czyli:
1. Zaświadczenie z uczelni że jestem studentką
2. List akceptujący mnie z uczelnie z Korei
3.Zdjęcie formatu jak do paszportu
4.Paszport
5. Opłatę 80$ za wizę wielowjazdową
6. Wypełniony wniosek o wizę, wzięty z ambasady

oraz

7. zamiast zaświadczenia że na koncie mam 1500$, umowę z uczelnią o tym że będę dostawała stypendium! okazało się że ta umowa jest wystarczającą! (nie będę opisywała historii dlaczego nie udało mi się zdobyć zaświadczeni z banku o stanie konta, ale ci co mnie znają domyślają się, że to z mojego nierozgarnięcia :)!

Dodam, że ambasada Republiki Korei znajduje się na ul. Szwoleżerów 6 - w pobliżu warszawskich Łazienek, i że aby wejść trzeba zostać spisanym przez starszego pana ochroniarza (radzę, nie żartować że przecież nie wnosicie broni:) bo to go nie śmieszy :)) a w ambasadzie pracuje miły pan Koreańczyk dobrze mówiący po polsku!

Wizę odbieram w środę wieczorem, czyli do 16 00 a od 13 30 bo między 12 00 a 13 30 jest przerwa :) co oznacza że czekam na nią jedyne 2 dni :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz